HASRET

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 14807 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Hasret. Meer weten? Ontdek meer

22 jun 2026 om 11:56 Het eten was goed verpakt. De chicken wings waren heerlijk. De lamachun smaakte bij ieder hapje hetzelfde en was erg zout. Dat was een beetje jammer, maar verder heeft iedereen lekker gegeten.
22 jun 2026 om 6:16 Goed op smaak, warm en netjes op tijd bezorgd.
21 jun 2026 om 20:08 Smaakte weer perfect. heel snel bezorgd en dat op een Zondag..
19 jun 2026 om 8:19 Was prima
19 jun 2026 om 4:37 Beste zaak in Groningen
17 jun 2026 om 20:53 Heerlijk
17 jun 2026 om 19:13 Het broodje was prima en lekker warm de kspsalon met rijst was zo goed als koud, heel jammer want de smaak was goed!
17 jun 2026 om 14:56 Ik kreeg patatjes terwijl ik aardappelschijfjes had besteld. Voor de rest was het eten koud.