Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Hasret. Meer weten? Ontdek meer
Vanessa
23 jun 2026 om 13:15
zat amper patat bij de kapsalon en waar was mijn sla jammer dit
Abdulhadi
23 jun 2026 om 11:07
Lekker eten en vriendelijke bezorger top
linda
22 jun 2026 om 11:56
Het eten was goed verpakt. De chicken wings waren heerlijk. De lamachun smaakte bij ieder hapje hetzelfde en was erg zout. Dat was een beetje jammer, maar verder heeft iedereen lekker gegeten.
Bertje
22 jun 2026 om 6:16
Goed op smaak, warm en netjes op tijd bezorgd.
freelife
21 jun 2026 om 20:08
Smaakte weer perfect. heel snel bezorgd en dat op een Zondag..
Parkash
19 jun 2026 om 8:19
Was prima
Abdulhadi
19 jun 2026 om 4:37
Beste zaak in Groningen