HASRET

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 14807 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Hasret. Meer weten? Ontdek meer

26 jun 2026 om 4:29 waardeloos, bijna 3 uur gewacht. betaald. nooit op komen dagen. daarna melding dat het bezorgd is. nooit weer.
26 jun 2026 om 4:21 never received my order
26 jun 2026 om 3:28 Ik heb rond half 1 snachts besteld en heb nu om half 4 nogsteeds niks ontvangen van mijn bestelling, wanneer ik de zaak probeer te bellen gaat het gelijk naar voicemail. Ik vind dit schandalig en wil meteen mijn geld terug. 40 euro betaald voor niks.
26 jun 2026 om 3:16 Niets ontvangen laten je lekker wachten tot het einde. Klaar met deze kut zaak ik bestel nu nooit meer hier.
26 jun 2026 om 1:20 pizza was cold and stiff and the cutting was terrible
25 jun 2026 om 19:34 toppy
25 jun 2026 om 4:57 Vieze pizza geen lekkere kaas sucuk was super hard bestelling duurde 2 uur hier nie bestellen
25 jun 2026 om 0:59 Ze nemen hun telefoon niet op voor tientallen minuten er stond 32 min bezorg tijd en hem een uur later nog niet gekregen
24 jun 2026 om 20:59 elke bestelling gaat er wel iets mis…
23 jun 2026 om 21:16 Sauzen niet meegeleverd en minder smaak dan we gewend zijn. Slechte avond maar geen man overboord
23 jun 2026 om 13:15 zat amper patat bij de kapsalon en waar was mijn sla jammer dit
23 jun 2026 om 11:07 Lekker eten en vriendelijke bezorger top